Over ons-Klachtenregeling, gedragscode en Protocol grensoverschrijdend gedrag

Ik ben anders net als jijJij bent anders net als ik

Klachtenregeling, Gedragscode en Protocol grensoverschrijdend gedrag

Sien laat zich in haar denken en handelen inspireren door het christelijk geloof. Daarom wil zij zorgdragen voor:
- het zo goed mogelijk van dienst zijn van haar leden en klanten;
- goede omgangsnormen, o.a. respectvol en betrouwbaar; 
- het voorkomen van grensoverschrijdend gedrag.
Bovenstaande is uitgebreider vastgelegd in de documenten: Klachtenregeling, Gedragscode en Protocol grensoverschrijdend gedrag.

Klachtenregeling

Sien doet haar uiterste best om leden en klanten zo goed mogelijk van dienst te zijn. Toch is het mogelijk dat er zaken misgaan of niet zoals afgesproken. In de deze klachtenprocedure is vastgelegd hoe een lid of klant een klacht kan indienen bij Sien en hoe deze klacht wordt afgehandeld.

Lees onze klachtenregeling.

Gedragscode

Sien staat voor goede omgangsnormen waarbij respect, gelijkwaardigheid, integriteit, betrouwbaarheid en veiligheid centraal staan. Deze vormen de basis voor de gedragscode die bij Sien gehanteerd wordt. Sien laat zich in haar denken en handelen inspireren door het christelijk geloof.

Lees onze gedragscode.

Protocol grensoverschrijdend gedrag

Met dit protocol beoogt Sien het voorkomen en stoppen van grensoverschrijdend gedrag door personen die vrijwilligerswerk verrichten voor Sien, zowel op landelijk niveau als binnen de ledengroepen.

Lees ons protocol GoG

Externe vertrouwenspersoon

Wil van der Laak is de externe vertrouwenspersoon voor vrijwilligers en medewerkers van Sien die met ongewenst gedrag binnen de organisatie te maken hebben. Hij is rechtstreeks bereikbaar via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. of 06-28157402.

Op de hoogte blijven?

Meld je aan voor de maandelijkse nieuwsbrief!