Klachtenregeling en gedragscode

Ik ben anders net als jijJij bent anders net als ik

Klachtenregeling

Sien doet haar uiterste best om leden en klanten zo goed mogelijk van dienst te zijn. Toch is het mogelijk dat er zaken misgaan of niet zoals afgesproken. In deze klachtenprocedure is vastgelegd hoe een lid of klant een klacht kan indienen bij Sien en hoe deze klacht wordt afgehandeld.

Lees onze klachtenregeling. 

Gedragscode

Sien staat voor goede omgangsnormen waarbij respect, gelijkwaardigheid, integriteit, betrouwbaarheid en veiligheid centraal staan. Deze vormen de basis voor de gedragscode die bij Sien gehanteerd wordt. Sien laat zich in haar denken en handelen inspireren door het christelijk geloof.

Lees onze gedragscode. 

Inspiratiemarkt

Wonen met een verstandelijke beperking. Hoe dan?
Er is veel mogelijk op het gebied van wonen voor mensen met een verstandelijke beperking, maar wat is passend voor jou of je kind? Tijdens de landelijke inspiratiemarkt van Sien kun je onder meer kennismaken met diverse soorten woonvoorzieningen, met woon- en zorginnovaties en met ouderinitiatieven. Ook kun je je door experts in workshops laten informeren over onderwerpen zoals wettelijke regelingen, financiƫn, wachtlijsten en sociale integratie.

Mijn verhaal

Graag delen wij verhalen van mensen die staan rondom een broer, zus of kind met een beperking.
Ook jouw verhaal delen? Laat het ons weten en neem contact op met Sien door te mailen naar info@sien.nl.

Op de hoogte blijven?

Meld je aan voor de maandelijkse nieuwsbrief!